سلام و وقت بخیر ویژه خدمت شما همراهان همیشگی پویش سرور. امیدوارم این روزهای پاییزی رو همراه پویش سرور خوب و خوش سپری کنید. در خدمتتون هستیم با یه آموزش خیلی مهم از مجموعه آموزش های پویش سرور. همونطوری که مستحضر هستید مدتیه که پویش سرور اطلاعیه ای رو منتشر کرده که در اون از کاربران خواسته شده تا کاربرانی که افت سرعت رو نسبت به قبل دارن، نسبت به بهینه سازی دیتابیسشون سایتشون اقدام کنن تا سرعت سایتشون توی لود افزایش پیدا کنه. امروز با آموزش این مطلب همراه شما هستیم تا ببینیم چطور میشه این کار رو انجام داد.

برای شروع ابتدا وارد سی پنلتون بشید و از سایتتون یک بک آپ بگیرید تا خدایی نکرده چنانکه در طول این فرآیند مشکلی پیش اومد اطلاعاتتون حفظ بشه. اگر با این فرآیند آشنایی ندارید آموزشش رو از اینجا مطالعه بفرمایید

بعد از اونکه با پیام اتمام بک آپ گیری روبرو شدید به صفحه اصلی سی پنلتون برگردید و مطابق تصویر زیر گزینه ی MySQL® Databases رو انتخاب کنید.

بعد از اون وارد صفحه ی زیر میشید. در بخش Modify Databases ابتدا دیتابیس خودتون رو انتخاب کنید و بعد روی گزینه ی Repair Database کلیک کنید. تا عملیات تعمیر دیتابیس آغاز بشه.

بعد از اتمام عملیات با پیام موفقیت آمیز بودن اون روبرو میشید.

به همین سادگی کار تعمیر دیتابیس به اتمام رسید و مطمئنا میزان افزایش سرعت سایتتون شما رو شگفت زده خواهد کرد.

اگر در این خصوص نیاز به راهنمایی داشتید همکاران ما در خدمتتون هستند.