سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان گرامی و وفادار پویش سرور. امیدواریم توی این روزگار کرونایی احوالات خوبی رو به دور از کرونا داشته باشید و تا به اینجا، مجموعه خدمات پویش سرور در جلب رضایت شما موفق عمل کرده باشه. باز هم تیم فنی و فروش و بازرگانی و مدیریت پویش سرور به رسم هر ساله ی خود در پنجمین سال تولد مجموعه با سبدی پر از خبرهای خوب و عیدی های زیاد خدمت شما رسیده. اما امسال به خاطر بیماری کرونا و شرایط حساس حفظ سلامتی، ترجیح دادیم تا جشن امسالمون رو کوچیکتر و جمع و جورتر و با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم و مهمون زیاد دعوت نکنیم! مسلما حفظ سلامتی توی این روزای سخت برای ما بیشترین اولویت رو داره. اما بپردازیم به اصل مطلب یعنی سر تیتر خبرها:

خبر اول: گردش حول محور هولدینگ پویش گستران پندار سورا!

اولین و مهم ترین خبر خوب ما تکمیل فرآیندهای مرتبط با امور شرکتی پویش سرور نظیر تکمیل ساختمان شماره یک و دوی پویش سرور بود که متاسفانه در طی مدت اخیر تبدیل یکی از چالشهای مجموعه با توجه به قوانین و مقررات ساخت و ساز، قوانین تجاری و شرکتی بود که با تلاش ها و پیگیری های مکرر مجموعه برطرف شد و کلیه امور فنی مورد نیاز هم با تلاش شبانه روزی تیم پشتیبانی فنی در این دفاتر نیز به طور کامل پیاده سازی شدند تا موانع قانونی برای دریافت اینماد و سایر مجوزهای قانونی این شرکت از طریق هولدینگ مادر پویش گستران پندار سورا برطرف بشه و بتونیم برای دریافت این مجوزها اقدام کنیم. برخی مجوزها دریافت شدند و برخی دیگه هم در حال پیگیری برای دریافت هستند و به زودی همگی اونها به سایت اضافه خواهند شد.

خبر دوم: محصولات پر تقاضای جدید رسید!

خبر خوب دوم مربوط به اضافه شدن محصولات بسیار جدید و متنوع به فهرست محصولات پویش سرور هست که با تلاش زیاد تیم فنی و واحد بازرگانی و با عقد قراردادهای بزرگ با شرکتهای بزرگ دنیا آماده سازی شده و در طی روزهای آینده به تدریج شاهد فعال شدن اون هستیم. از جمله این محصولات میشه به سرور مجازی میکروتیک اشاره کرد که با هماهنگی های انجام شده در حال حاضر از هفت کشور مختلف آلمان، فنلاند، آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه و هلند ارائه میشن تا شما بتونیم طیف وسیعی از نیازهای شما همراهان گرامی رو تحت پوشش قرار بدیم.

خبر سوم: استخدام هم داریم!

و اما خبر خوب سوم این هست که هولدینگ مادر پویش گستران پندار سورا و در راس اون پویش سرور با توجه به نیاز به توسعه فعالیت های کاری خودش در آینده ای نزدیک قصد دعوت به همکاری از متخصصین و فعالان در حوزه های فنی و بازاریابی رو داره تا فعالیت های کاری خودش رو هر روز بیشتر از دیروز توسعه بده و بتونه با همراهی و اعتماد شما گام های پیشرفت بزرگی رو برداره. لذا در این خصوص در طی روزهای آینده اطلاعیه هایی منتشر میشه تا شما از نیروهای موردنیاز و همینطور نحوه همکاری بخش های مختلف مطلع بشید. پس منتظر اطلاعات تکمیلی در این خصوص باشید.

خبر چهارم: سورپرایز ویژه، ماکرو ابر!

و خبر خوب چهارم خرید سرورهای جدید قدرتمند برای ارائه خدمات ابری به شکلی مدرن و متفاوت تر از هر آنچه که تا به حال دیدید هست. اسم سرویسهای جدید ماکرو ابر هستش که بر بستر ابر ارائه میشه و منابع فوق العاده بالایی برای پرمصرف ترها داره. این سرویس مدت ها توسط تیم فنی در شرایط مختلف و کاربران به طور آزمایشی تست شده و نتایج فوق العاده و حیرت انگیزی هم داشته و خلاصه به هرکدوم از مشتریها برای آزمایش دادیم سفارش پیش خرید داد! فروش عمومی این سرویس ها از چند روز آینده آغاز میشه و با توجه به محدود بودن تعداد اکانت های قابل فروش، شما می تونید اقدام به پیش خرید این سرویس ها کنید. برای پیش خرید می تونید با واحد فروش از طریق تیکت در ارتباط باشید.

خبرهای خوب ما همچنان ادامه داره! پس منتظر اطلاعیه های بعدی “جشنواره تولد پویش سرور با کلی خبر خوب!” باشید.

با احترام، مدیریت پویش سرور