همانطور که مستحضر هستید در طی روزهای اخیر یکی از بزرگترین چالش ها و معضلات کسب و کارهای اینترنتی کشور ما در طی چند روز اخیر، قطع شدن اینترنت بوده است. پس از اختلال شدید اینترنت و عدم دسترسی به وب‌سایت‌های خارجی و موتورهای جست‌وجو، بسیاری از کاربران پویش سرور با مشکلات گسترده‌ای در زمینه‌ی رفع نیاز‌های خود رو‌به‌رو شدند. جستجوی موردی ساده در اینترنت تا مسیریابی و انجام خرید‌های اینترنتی، تنها بخشی از کاربرد‌های روزانه‌ی کاربران است که در حال حاضر دچار چالش شده است.

اما یکی از بزرگترین معضلاتی که کسب و کارهای ایرانی در طی مدت قطعی اینترنت با آن دست و پنجه نرم کرده اند، عدم امکان دسترسی به ایمیل های سازمانی در سرویس های هاست آنها بوده است. دسترسی به ایمیل های سازمانی و شرکتی، یک امر بسیار مهم و حیاتی برای استارت آپها تلقی می شود و در دنیای امروز، ایمیل ها یکی از شریان های حیاتی ارتباطات کاری می باشد.

به همین منظور برآن شدیم تا درگاهی را خدمت کاربران گرامی ارائه دهیم تا این عزیزان بتوانند به ایمیل های سازمانی هاست خود، بدون هیچ گونه مشکل و محدودیتی همانند قبل دسترسی داشته باشند. از هم اکنون تمامی کاربران می توانند با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی، اقدام به دریافت آدرس موقت صفحه ی ورود به صندوق وب میل سرویس خود نمایند. همکاران ما در این امر آماده ارائه هرگونه مشورت به شما عزیزان در این رابطه هستند.

صمیمانه از بابت اختلالات پیش رو در اینترنت و قطعی در دسترسی به سرویس های بین المللی از شما عزیزان پوزش می طلبیم.

متاسفانه چنین مواردی تا حد زیادی از کنترل ما خارج می باشد و به همین دلیل محدودیت هایی در این رابطه وجود دارد که برای رفع محدودیت ها نیازمند همکاری شما مشتریان گرامی هستیم.

تمام اعضای تیم فنی پویش سرور در طی این مدت با برگزاری جلسات فشرده و اعمال تغییرات بر روی سرورها در تلاش بوده تا شما کاربران گرامی کمترین مسائل از بابت مشکلات پیش رو را احساس نمایید. امید داریم که در این راه توانسته باشیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.