با عرض و سلام و تبریک سال نو و آرزوی سالی پر از برکت برای شما همراهان گرامی، احتراما به اطلاع می رسانیم که پشتیبانی سرویس های پویش سرور در ایام نوروز 1400 بدین شرح می باشد:

پشتیبانی تیکتینگ همانند گذشته به روال 24 ساعته شبانه روزی خود ادامه خواهد داشت و همکاران ما در بخش پشتیبانی، بدون وقفه آماده ارائه خدمات و راهنمایی از طریق پنل مشتریان خواهند بود.

پشتیبانی سامانه گفتگوی آنلاین (چت روم) در ایام نوروز برقرار نخواهد بود و مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت مشاوره خرید سرویس جدید از طریق تلفن و تیکت با ما در ارتباط باشند.

پشتیبانی از طریق تلفن به شماره ی 02191301437 که مربوط به دفتر شماره ی دو پویش سرور می باشد از ساعات 9 الی 14 برقرار خواهد بود و همکاران ما در دفتر شماره دو در این ساعات پاسخگوی شما خواهند بود.

پشتیبانی از طریق تلفن به شماره ی 02128421513 که مربوط به دفتر شماره ی یک پویش سرور می باشد از ساعات 8:30 الی 22 برقرار خواهد بود و همکاران ما از طریق دورکاری در این ساعات پاسخگوی شما خواهند بود.

پشتیبانی از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و واتس آپ همانند گذشته از ساعات 9 الی 24 برقرار خواهد بود و همکاران ما آماده پاسخگویی خدمت شما خواهند بود

همچنین از مشتریان گرامی تقاضا داریم مسائل مرتبط با سرویس خود را که نیاز به بررسی فنی دارد را از طریق تیکتینگ مطرح نمایند تا روال پیگیری درخواست برای کارشناسان ساده تر و دسترسی به پرونده و فهرست سرویس ها سریعتر باشد.

با آرزوی سالی پر از موفقیت برای شما